div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

25.05.2016

ՈՐ ՔԵԶ ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ՝ ԴՈՒ ԵՍ ՄԵՂԱՎՈՐ


Ինձ խենթացրեցիր քո խենթ աչքերով,
Ինձ հմայեցիր քո հայացքներով,
Ինձ դու պատեցիր սիրով զորավոր,
Որ քեզ սիրում եմ ` դու ես մեղավոր ...


Ինձ ջերմացրեցիր քո ջերմ արևով,
Քո սիրո հրով դու ինձ այրեցիր,
Ժպտալ ստիպեցիր քո մեղմ խոսքերով,
Որ քեզ սիրում եմ ` դու ես մեղավոր ...
Իմ արցունքները քեզ են նվիրված,
Իմ ողջ երգերը լոկ քո մասին են,
Իմ աչքերում միայն դու ես զորավոր,
Որ քեզ սիրում եմ ` դու ես մեղավոր ...
Դու ես մեղավոր իմ արցունքների,
Քո սիրուց այրվող իմ սրտի համար,
Ես քեզ սիրեցի սիրով մի հզոր.
Որ քեզ սիրում եմ ` դու ես մեղավոր ...
26.03.2012թ․

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար