div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

23.03.2016

ԴՈՒ ՄԻ ԱՇԽԱՐՀ ԵՍ


Դու մի աշխարհ ես այս մեծ աշխարհում,
Լցված բազմաթիվ հրաշսգործությսմբ,
Եվ մի հրաշք ես ինքդ աշխարհում,
Լցված ծով կյանքի անհագ ցանկությամբ…


Կյանքը ապրում է կարծես քեզանով,
Ծնվում է քեզ հետ նորից ու նորից,
Եվ ամենուրեք լցնում մաքրությամբ,
Ծնվում է կարծես մաքրության սրտից…
Դու մի աշխարհ ես, ուր ամեն անկյուն,
Կարծես լցված է սեր ու ծփանքով,
Քո հոգուց ծնված արևի  շողն է,
Որ տարածվում է ողջ տիեզերքով….
Եվ քո աչքերի խոր տիեզերքում
Մոլորակների տեղատարափ է,
Որոնք դեռ երբեք չեն բացահայտվել,
Աչքերդ դեռևս անհաս գաղտնիք են…
Այս մեծ աշխարհում դու մի աշխարհ ես,
Որն տարածված է անսահմանության
Սահմաններից դուրս։ Եվ այդ աշխարհում
Շողում ես  անվերջ արև աչքերով,
Որոնցում միայն  սերն է մեծ ապրում…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար