div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

14.03.2016

ԱՆՎԵՐՋ ՍՊԱՍՈՒՄ


Մենք չկանք,
Կան ես ու դու,
Երկու էակ անծանոթ...
Ոչ, շատ ծանոթ, մտերիմ,
Մեր սրտերն են անծանոթ...
Մեր սրտերն իրար օտար,
Մեր սրտերը շատ հեռու,
Միշտ սիրով, լի ջերմությամբ,
Բայց օտար են մնալու...
Իմ սիրտը միշտ կարոտով
Հետևում է քեզ լռին,
Բայց սիրտդ իր անհունում
Տեղ չի տալիս իմ սրտին...
Սակայն ինչու՞, չգիտեմ,
Շարունակում եմ կարոտել,
Քո սրտի նուրբ անկյունում
Ինձ համար մի տեղ փնտրել,
Եվ սպասե՜լ, սպասե՜լ, սպասե՜լ,
Որ սիրտդ կջերմանա,
Եվ իր չքնաղ դրախտում
Իմ անկյունը ինձ կտա...
Բայց ես դեռ սպասում եմ...
15.06.2011թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար