div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

11.09.2015

ՔՈ ՍԻՐՈՎ ՆՈՐ ԱՇԽԱՐՀ


Այս անծայր ու հսկա աշխարհում
Քո մի բուռ, բայց ծով սիրտն եմ ընտրում,
Այս չքնաղ, անհաս տիեզերքում,
Քո պայծառ սիրտն եմ ինձ արև ընտրում…


Կյանքի անհաս, անհատակ օվկիանում,
Քո սերն եմ իմ կյանքի հուն ընտրում,
Քո սրտի խորքից բխող
Սիրով եմ սրտիս նոր կյանք շնորհում,
Քո սրտից բխող անսահման
Սերն ինձ թանկ, անսպառ ուժ է շնորհում,
Մի մեծ ուժ, որով ես սրտիս խորքում
Քո սիրով նոր աշխարհ եմ կերտում…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար