div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

09.11.2014

ԿՅԱՆՔԻՑՍ ՇԱՏ ՍԻՐՈւՄ ԵՄ ՔԵԶ

Ուր էլ գնաս, ուր էլ լինես
Հավատա միշտ կողքիդ եմ ես...
Ինչ էլ անես, ինչ էլ չանես,
Հուր-հավիտյան կողքիդ եմ ես...

Լինես տխուր, աչքդ թախցոտ,
Լինես ուրախ խինդով լեցուն,
Թեկուզ աշխարհն այս ավերվի,
Միշտ հավատա կոխքիդ եմ ես...
Կոխքիդ եմ, երբ ցուրտ է դրսում,
Կամ արևն է ջերմացնում քեզ,
Իսկ թե չկա արև պայծառ,
Իմ արևն եմ նվիրում քեզ...
Այս միայնակ փուչ աշխարհում,
Իմ աշխարհն եմ նվիրում քեզ,
Աշխարհ բազում ծաղիկներով...
Ես իմ սերն եմ նվիրում քեզ...
Ուր ել գնաս դու միշտ հիշիր
Ամենուրեք կոխքիդ եմ ես,
Քանզի այս մեծ, մեծ աշխարհում,
Ես սիրում եմ միմիայն քեզ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար