div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

14.09.2013

Սիրում եմ քեզ սիրելիս

Թող, որ ես քեզ ամուր գրկեմ,
Ամուր սեղմեմ իմ կրծքին,
Սրտիս սերը նվիրեմ քեզ,
Ու ջերմացնեմ քո հոգին:
Թող. որ լինեմ միշտ երջանիկ,
Միշտ երջանիկ լոկ քեզ հետ,
Թող, որ լինեմ անվերջ կողքիդ,
Սիրով պատեմ կյանքդ միշտ:
Հոգիդ լցնեմ սիրով իմ խենթ,
Ու խենթանամ քո սիրուց,
Թող քեզ ամուր սեղմեմ սրտիս,
Սիրտս զարկի քո սիրուց:
Չեմ ուզում քեզ կորցնել հանկարծ,
Չեմ ուզում, որ հեռանաս,
Երազում եմ լինես կողքիս,
Սիրուն հասնեմ քո անհաս:
Հասնեմ սիրուդ, սիրտդ գերեմ,
Որախ ապրեմ քո կողքին,
Անկեղծ սիրեմ, սիրվեմ անկեղծ,
Սիրով օծեմ քո հոգին:
Սիրտս անվերջ տենչում է քեզ,
Երազում է քո մասին,
Եղիր կողքիս, դու ինձ պետք ես,
Սիրում եմ քեզ սիրելիս ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար